Marraskuu

Kuukausitapaaminen tiistaina 8.11.2022 klo 14.30

-  ilmoittautuminen viimeistään 4.11.

-  Ruskatalojen palveluyhdistys ry, toiminnanjohtaja Hanna-Leena Ojalainen
-  runoja: Pentti Laakso
-  Syyskokous

Hiljaiset Sillat -musikaali

Turun kaupunginteatteri to 10.11.2022 klo 14
Hiljaisten siltojen katkeransuloinen rakkaustarina on tuttu vuonna 1992 ilmestyneestä Robert James Wallerin romaanista (The Bridges of Madison County) ja vuoden 1995 samannimisestä elokuvasta. Päärooleissa Francescana ja Robertina nähdään upeaääniset Maria Ylipää ja Jonas Saari. Lähdemme matkaan Porista omalla bussilla klo 11. Teatteriin jälkeen ruokailemme ennen kotiinlähtöä. Lisätietoa lähetetään ilmoittautuneille.

27.11.2022 Perinteinen adventtisunnuntain retki tehdään Merikarvian kirkkoon. Lähtö klo 8:45 Porista, Pohjoispuisto 6:n retkipysäkiltä. Lounasta nautitaan Ahlaisten kievarissa. Tarjolla on herkullinen noutopöytä. Ilmoittautumiset elina.yrjola(at)gmail.com

Matkan hinta, 35 €/hlö, maksetaan 18.11.2022 mennessä Porin kansalliset seniorit ry:n tilille: FI38 5700 8120 0745 42 viitenumerolla 24028

Eduskuntavierailulle lähdetään  29.11. klo 17.00  yhdessä Rauman senioreiden kanssa. Kustannus on 25-30 €. Lähtö Porista klo 11 Rauman ja Salon kautta Helsinkiin. Lisätietoa/ilmoittautumiset: elina.yrjola(at)gmail.com