Toimintakalenteri 2018

.

Kesä- heinä- ja elokuussa ei säännöliistä toimintaa.

Heinäkuu

Ke 4.7.2018 teatterimatka Tampereelle Pyynikin kesäteatteriin. Matkasta lisää matkat ja retket sivulla.

SUOMIAREENA 2018

Suomen kansallinen senioriliitto ry on varannut esittelypaikan SuomiAreenan ajaksi. Liittto hoitaa paikasta johtuvat kustannukset ja Porin kansalliset seniorit ry puolestaan rekrytoi tarvittavan henkilöstön.

SuomiAreenan päivät ovat 16.7.2018 - 20.7.2018 ja meidän väkeämme tarvitaan päivittäin neljä henkilöä, toiset kaksi aamupäivällä ja toiset kaksi iltapäivällä. Myös Liiton henkilöstöä on paikalla.

Mielenkiintoinen tehtävä odottaa meitä innokkaita vapaaehtoisia.

Ilmoittautua voi puheenjohtajalle.

Pertti Harju, puheenjohtaja

harjupe@gmail.com

Syyskuu

Senioreiden matka Pietariin 18-22.9.2018  Matkasta tiedot matkat ja retket sivulla.

Lokakuu

Satakunta   Varsinais-Suomi   Pirkanmaa

Kolmen piirin kulttiirijuhla 8.10.2018

Pirkanmaan Kansallinen senioripiiri ry:n hallitus toivottaa Satakunnan, Varsinais-Suomen ja Pirkanmaan piirien jäsenyhdistykset tervetulleiksi 8.10.2018 Tampereelle Hotelli Scandic Rosendahlissa järjestettävään Kolmen piirin kulttuurijuhlaan.

Tilaisuuden ohjelmassa on tervetuliaispuheenvuorojen ja kuoro- sekä pianomusiikin ohessa mm.Kansallisen senioriliiton puheenjohtajan Anneli Tainan juhlapuhe, professori Matti Koirasen juhlaesitelmä ikääntymiseen liittyvistä sattuvista sanonnoista sekä oopperalaulaja Jaakko Ryhäsen esttämänä ensin Oskar Merikannon  ja toisessa jaksossa Toivo Kärjen ja Georg Malmstènin sävellyksiä.

Kaikki tämä, ja vielä lounas, 50 euron osallistumismaksulla / hlö

Tarkemmat tiedot tilaisuuden ohjelmasta ja ilmoittautumismenettelystä lähetämme kesäkuun aikana. Toivomme mahdollisimman monen seniorin osallistuvan tämänvuotiseen yhteiseen tapaamiseemme.

Tervetulotoivotuksin

Pirkanmaan kansallinen senioripiiri ry

Sirkka Juva           Kaarina Holmroos

puheenjohtaja       sihteeri

Marraskuu

Su. 18.11.2018 klo 17.00 Promenadi-sali, Pori.

Klassikko-operetti Mustalaisruhtinatar

Porin kansalliset seniorit on varannut lippuja em. esitykseen. Vaikka esitys on vasta syksyllä niin ilmoita halukkuutesi Hilkalle olla mukana upeassa Mustalaisruhtinatar-operetissa yleisönä, hilkka.koivunen@elisanet.fi tai 040 518 2056. Hilkka voi ennakkovarausten mukaan tilata lippuja niin, että kaikille riittää.

Mustalaisruhtinatar on täynnä operettikirjallisuuden klassikkomelodioita kuten "Muistathan kai", "Riemumielin rinta tahtoo" ja "Heija heija in der Bergen"

Lipun hinta 42 € sisältää lipun esitykseen ja lasin kuohuvaa väliajalla. Maksu yhdistyksen tilille FI38 5700 8120 0745 42, eräpäivä 27.9.2018, viite 12412.